Thuiswerk Summit op 25 en 26 maart

05 MRT 2021 06:30 | Branding Experience B.V.

Sinds het uitbreken van de coronacrisis, ziet men al geruime tijd dat het thuiswerken, veel aanpassingen van iedereen vergt. Dit voor zowel de thuiswerkers, als bij het management van bedrijven. Een totaal andere situatie, die ook een andere denk- en werkwijze met zich meebrengt. Niet alleen op het ergonomische vlak, maar ook als het gaat om privézaken, gezondheid, welzijn, wetgevingen, subsidies en managementvraagstukken en vaardigheden. Thuiswerken zal blijven en nog verder gaan toenemen. Hetgeen wordt onderbouwd door een recent wetenschappelijk onderzoeken van de Henley University in opdracht van Capgemini en het Centraal Plan Bureau.

Door deze veranderende werksituatie is er een groeiende behoefte aan kennis bij leidinggevenden ontstaan, om de thuiswerkprocessen effectiever aan te gaan sturen. Het Thuiswerk Summit is dan ook een kennisplatform voor managers en directeuren. Tijdens het Summit worden kennis, vraag en aanbod op vernieuwende wijze met elkaar in verbinding gebracht.

Het Summit is geen Webinar, maar een online kennis community, die inmiddels al is opgestart via onze LinkedIn community. Sprekers en panelleden, delen hun kennis en ervaringen, die ze het afgelopen jaar hebben opgedaan, met de deelnemers. De deelnemers kunnen hen vragen stellen en deze kennis, direct binnen hun eigen bedrijf of organisatie toepassen. Het delen van kennis en met elkaar in verbinding blijven, blijft na het Summit via de LinkedIn community doorlopen.

Naam event                 : Thuiswerk Summit

Data                             : 25 en 26 maart 2021 (4 dagdelen, maximaal 500 deelnemers per dagdeel)

Deelname kosten         : Gratis voor deelnemers

Locatie                         : Live online-uitzending

Tijdstip                         : 09.00 tot 12.30 en 13.00 tot 17.30 uur

Website                       : www.thuiswerksummit.nl

Summit trailer             : https://vimeo.com/514300462

Informatie                   : info@thuiswerksummit.nl 

Voorlopig overzicht participanten

Arboned, Capgemini, IGNIUS, Fit at Home, NCD (Nederlands Centrum voor Directeuren en Commissarissen), Gispen, Rijksoverheid, Royal Coster Diamonds, VU Amsterdam, New Business Radio, Scheepvaartmuseum, Universiteit Leiden, Logitech, Vodafone Business.

Dit is een origineel bericht van Branding Experience B.V.

Ga naar alle berichten van deze organisatie.

Meer binnen deze rubriek