Supermicro introduceert Rack Plug and Play Cloud-infrastructuur met gratis testen en valideren van toegang op afstand

15-09-2021 16:44 | 4 maanden geleden Economie

Dit is een origineel bericht van
PR Newswire

De Total Rack oplossing voor Enterprise Kubernetes Containers, gebaseerd op RedHat OpenShift, biedt de kant-en-klare eenvoud van cloud-computing met een besparing tot wel 70%* dankzij de infrastructuur op locatie

SAN JOSE, Californië, 15 september 2021 /PRNewswire/ -- Super Micro Computer, Inc. (SMCI), een wereldleider op het gebied van bedrijfsautomatisering, opslag, netwerkoplossingen en groene computertechnologie, heeft een gratis programme voor het testen en valideren van toegang aangekondigd - JumpStart voor de Supermicro Rack Plug and Play Cloud-infrastructuur. De Supermicro Rack Plug and Play Cloud Infrastructure-oplossing verwijdert de last van het ontwerpen en implementeren van een op maat gemaakte interne cloud-oplossing met een vooraf geconfigureerde en gevalideerde totale configuratie op rackniveau met de servers, software, opslag, netwerken en services voor een cloud-infrastructuur van wereldklasse. Met het JumpStart-programma van Supermicro kunnen klanten voor implementatie de toegang tot hun werklast op de cloud op afstand testen en valideren.

Nu meer klanten de last van stijgende cloud-kosten ervaren, proberen veel van hen de cloud-gerelateerde werklast op een goedkopere interne infrastructuur over te hevelen. Toch willen ze voorkomen dat ze intern een op maat gemaakte oplossing moeten bouwen. Supermicro heeft in samenwerking met RedHat en Intel een kant en klare oplossing geïntroduceerd die klanten in staat stelt om een schaalbare cloud-infrastructuur binnen dagen in plaats van weken of maanden op te zetten. De basisconfiguratie kan direct worden aangeschaft of geleased voor ongeveer $ 3.000 per maand(1). Het vaste prijsmodel voorkomt onvoorziene gebruikskosten, hoe meer u het gebruikt, hoe meer u bespaart.

"Het Supermicro Rack Plug and Play Cloud-infrastructuurprogramma biedt baanbrekende voordelige en efficiënte prestaties voor de hedendaagse onderneming", aldus Charles Liang, president en CEO van Supermicro. "Kant-en-klare, volledig gemonteerde, gevalideerde rack-systemen compleet met hardware software zijn beschikbaar, wat snelle implementatie mogelijk maakt en zorgt dat systemen sneller online zijn. Dit programma kan klanten tijd en ontwikkelinspanningen besparen. Ons nieuwste JumpStart-initiatief maakt gebruik van Intel CPUs', Intel Optane Persistent Memory, All-Flash NVMe Storage en 100 GbE netwerken voor prestaties van wereldklasse. Met het RedHat OpenShift Container Platform en de JumpStart gratis test- en validatieconfiguratie voor toegang op afstand kunnen klanten meteen beginnen met de overgang naar de efficiënte, schaalbare cloud op locatie."

De Supermicro JumpStart-configuratie is een instapoptie uit de volledige portefeuille van Supermicro Rack Plug and Play Cloud-infrastructuuroplossingen die extra prestaties, modulariteit, hoge capaciteit en extreme ontwerpen omvatten. Deze kant-en-klare oplossingen omvatten de rack-, bekabeling-, stroom- en koelingsinfrastructuur om de invoering van oplossingen op grote schaal makkelijker te maken. Het kan honderden instanties en containers ondersteunen met tot 70%* betere TCO dan gehoste cloud-aanbiedingen.

"Red Hat OpenShift is het toonaangevende Kubernetes-platform voor ondernemingen en biedt in elke infrastructuur meer consistentie om applicaties op schaal beter te bouwen, implementeren en beheren," aldus Joe Fernandes, vice-president en general manager Core Cloud Platforms bij Red Hat. "Door de kracht van OpenShift te combineren met Intel's processoren en Supermicro's cloud-infrastructuuroplossing kunnen organisaties hun kosten verlagen en niet alleen de onmiddellijke werklast ondersteunen, maar ook beter inspelen op toekomstige groeivereisten naar behoeven op meer geavanceerde systemen. We zijn verheugd om samen te werken met Supermicro en Intel om klanten op de open hybride cloud te ondersteunen."

"Intel werkt samen met Supermicro om een volledig geconfigureerd en gebruiksklaar cluster van systemen met de nieuwste Intel Xeon-processoren beschikbaar te stellen voor het testen van innovatieve softwareoplossingen", aldus Rose Schooler, Corporate Vice President, Global Data Center Sales bij Intel. "Onze 3de Gen Intel Xeon schaalbare processoren met ingebouwde AI-versnellers maken de ontwikkeling mogelijk van een nieuwe klasse toepassingen met uitstekende prestaties."

Met het gratis programma voor toegang op afstand van Supermicro JumpStart kunnen Supermicro-klanten onmiddellijk beginnen met het valideren en benchmarken van hun applicaties, waardoor praktische ervaring met de oplossing een mogelijkheid wordt. Het programma is snel en eenvoudig toegankelijk. Met Supermicro's JumpStart portal kunnen geïnteresseerde partij zich registreren en de oplossing dan gebruiken via een beveiligde portal.

Productportefeuille

De configurate van Supermicro JumpStart is gebaseerd op een multi-node BigTwin® 2U 4-Node-systeem met 3de generatie Intel Xeon schaalbare processoren voor maximaal 320 cores, 16 TB geheugen, 736 TB All-Flash NVMe PCI-E 4.0-opslag per systeem, samen met drie 1U Ultra-systemen, die tot 1,1 PB All-Flash NVMe PCI-E 4.0-opslag ondersteunen, 100 GbE Switch voor NVMe-oF en een 25 GbE Switch die superieure data- en opslagnetwerkprestaties biedt voor de lokale objectopslag. Het is een afgeschaalde versie van de Supermicro Red Hat® OpenShift®-referentie-architectuur - oplossing met hoge dichtheid. De oplossing is gebaseerd op Red Hat OpenShift, het toonaangevende Kubernetes-platform voor ondernemingen in de sector. Extra Supermicro Rack Plug and Play Cloud-infrastructuurconfiguraties zijn beschikbaar en geoptimaliseerd op efficiëntie, schaal en prestaties, gebouwd op Supermicro Ultra, SuperBlade®, CloudDC en edge computing-platforms.

Sluit u voor meer informatie aan bij onze webinar met vertegenwoordigers van Supermicro, Intel en Red Hat, live of on-demand,"Bouw een kant en klare cloud met onze voordelige Rack Plug-N-Play Cloud-infrastructuur."

Over Super Micro Computer, Inc.

Supermicro (SMCI), de toonaangevende innovator op het gebied van hoogwaardige, zeer efficiënte servertechnologie, is wereldwijd een toonaangevend leverancier van geavanceerde server Building Block Solutions® voor Enterprise Data Center-, Cloud Computing-, kunstmatige intelligentie- en Edge Computing-systemen. Supermicro zet zich in voor de bescherming van het milieu door middel van zijn "We Keep IT Green®"-initiatief en biedt klanten de meest energie-efficiënte, milieuvriendelijke oplossingen die nu verkrijgbaar zijn.

Supermicro, Server Building Block Solutions en We Keep IT Green zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Super Micro Computer, Inc.

Alle andere merken, namen en handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaren ervan.

Intel, het logo van Intel en andere merken van Intel zijn handelsmerken van Intel Corporation of dochterbedrijven.

Red Hat en OpenShift zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Red Hat, Inc. of zijn dochterondernemingen in de VS en andere landen.

(1) Voor een lease-periode van 3 jaar, afhankelijk van kredietbeoordeling en goedkeuring, andere voorwaarden kunnen van toepassing zijn. Kijk op de website voor details (link)

* Gebaseerd op interne Supermicro-schattingen.

Foto - Logo -

CONTACT: Greg Kaufman, Super Micro Computer, Inc., PR@supermicro.com, SMCI-F

Web site: http://www.supermicro.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Andere persberichten van deze organisatie

FreshDirect and ciValue Reimagine Retail Data to Strengthen Collaboration with Brand Partners

The leader in online grocery delivery and E-commerce has selected ciValue's insights sharing solution to grow customer value together with their suppliers

NEW YORK and TEL AVIV, Israel, Jan. 18, 2022 /PRNewswire/ -- FreshDirect, the Northeast's leading pure play online fresh food grocer and E-commerce brand, announced today it has selected ciValue, the market leading brand collaboration platform, to develop its insight sharing program. With a unique solution to enable partners to gain insights at their fingertips into the preferences of their customers, the pioneering, digitally-native grocer is further sharpening its innovative edge and ability to better serve its evolving customer needs through customer-centric merchandising and marketing, and to achieve growth through insightful collaboration with the brands.

"One of FreshDirect's foundational tenets as a leading and and trusted New York-based online food E-commerce business, is the unique and unrivaled connection we have to our suppliers, especially the smaller local players. This collaboration with ciValue will enable us to democratize the data and provide our partners, large and small, access to the latest and most comprehensive insights to help them deliver on their customer-focused business goals," said Charlotte Myer, Vice President, Merchandising, FreshDirect. "ciValue's ability to rethink the way retail data can and should be used, is aligned with our vision of reimagining insights to drive more customer-centric decision-making for our partners and ultimately more value for our customers. ciValue's brand collaboration solution and AI-powered customer DNA platform ensure a right fit for FreshDirect."

"FreshDirect is a digitally native and technology-first grocer, and we're excited to help the company create an insights-driven brand collaboration program" said Beni Basel, CEO and Founder, ciValue. "We believe that brand and retailer collaboration is the first step towards a win-win-win retail world where retailers and brands can grow by anticipating and serving their customers' evolving needs."

Since 2014, ciValue has leveraged AI to power engagements that matter for retailers, brands, and their customers. ciValue's SaaS, product-first approach delivers a self-serve solution to brands, marketing, and merchandising managers, and will help FreshDirect and its brand partners deliver improved value for customers.

About FreshDirect FreshDirect is a leading online fresh food grocer, delivering directly to customers across seven states throughout the New York, Philadelphia, and Washington, D.C. metropolitan areas. FreshDirect is committed to sourcing the freshest and best-tasting meat, fish, produce, and specialty items through direct relationships with suppliers, growers, and farmers. Launched in 2002 and headquartered in the Bronx, NY, FreshDirect is a great local brand, part of the Ahold Delhaize family of companies. For more information, visit www.freshdirect.com. Contact: Maisie Karlin, for FreshDirect - mkarlin@goodmanmedia.com, freshdirectPR@goodmanmedia.com

About ciValue ciValue is the customer value management company. It offers a self-serve solution to gain insights into what consumers want, align retailers and their brands partners, execute personalized offers across physical and digital channels, and serve ads that consumers want to engage with.

Already globally serving retailers from Grocery, Drug & Specialty verticals, the dedicated apps and activations delivered by the solution, help retailers and brands achieve new revenue streams, sales growth, and increase share of wallet through customer-centric merchandising and marketing.

www.civalue.com

Contact: Lee Braunstain - lee@civalue.com, +972 (0) 4 6067772

Logo - Logo -

2 uur geleden

QuantLR Secures Next-Generation Data Centers Against Data Breaches and Cyber Attacks With NVIDIA

MODI'IN, Israel, Jan. 18, 2022 /PRNewswire/ -- QuantLR Ltd, a leading Quantum Key Distribution (QKD) company, today announced that it has integrated its technology with NVIDIA's suite of networking offerings, paving the way towards a quantum-secured data center.

As part of the project, QuantLR's QKD system connected and transferred encryption keys to two NVIDIA ConnectX-6 NICs. The interface was achieved using the ETSI REST-based key delivery API. During the process, different scenarios were tested: using different fiber lengths, attenuations and key distribution rates.

The project was conducted within the framework of a consortium which is partially funded by the Israel Innovation Authority (IIA) and the Israel Ministry of Defense - Directorate of Defense Research & Development, and supported by the Israeli Quantum initiative led by Dr. Tal David.

"We are happy to be supported by NVIDIA in advancing Quantum encryption solutions that are proven to be the only completely secured solutions against any eavesdropping and hacking attempts to communication lines in the present, and in the future," said Shlomi Cohen, CEO of QuantLR. "The support of a leading company such as NVIDIA accelerates our development process and enables us to offer the market an affordable solution sooner. The quantum encryption market is predicted to reach sales volumes of more than $7B in 2025, and we plan to be a significant player in this market."

"The growth of game-changing innovations such as AI, 5G and smart devices continues to grow the volume of traffic and sensitive information in today's data centers," said Kevin Deierling, Senior Vice President of Networking at NVIDIA. "NVIDIA's collaboration with QuantLR enables next-generation cybersecurity technologies that stay ahead of emerging threats to the data center."

About QuantLR: QuantLR is an OurCrowd Labs/02 portfolio company. Based in Modi'in, Israel, QuantLR aims to provide versatile low-cost quantum cryptographic solutions based on quantum key distribution (QKD) technologies to protect communicated data. The solution is proven to provide the ultimate level of security against any attack, both currently and in the future, whether by classical or quantum-based computers.

Contact:

Shlomi Cohen, CEO and Co-Founder shlomi@quantlr.com

CONTACT: +972542200909

2 uur geleden

Gartner Mentions FarEye in the 2021 Market Guide for Vehicle Routing & Scheduling and Last Mile Technologies for the Fourth Time in a Row

CHICAGO, Jan. 18, 2022 /PRNewswire/ -- FarEye, a global SaaS platform transforming last-mile logistics, has been recognised as a Representative Vendor in Gartner ® Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling and Last-Mile Technologies, 2021*. This is the fourth consecutive mention for FarEye in the reputed Market Guide, published on 13 December 2021.

Per Gartner, "The market for vehicle routing and scheduling and last-mile applications continues to grow as organizations are seeking ways to optimize fleet operations. The evolution of applications due to new business needs has made vendors expand their capabilities in certain areas or even specialize their products in a specific area like last-mile operations". FarEye has been recognized as a Representative Vendor in the report.

"At FarEye, we are dedicatedly working to make deliveries better for everyone. Our aim is to redefine the last-mile home-delivery landscape, making it customer-centric and efficient. We feel honoured to receive the fourth consecutive recognition in the Gartner Market Guide for Vehicle Routing & Scheduling and Last-mile technologies. With constant innovation we empower our clients to handle the growing volume of shipments, ensuring timely deliveries, optimum utilization of fleet and delivering superior experiences." said Kushal Nahata, CEO & Co-founder, FarEye.

With the rise in eCommerce, enterprises are upping their last-mile game with the aim of not only reducing transportation costs but also improving customer experience. FarEye's VRS solution, Intelligent Delivery Orchestration (IDO) enables enterprises to deliver the perfect final mile experience to customers efficiently with a range of offerings like delivery scheduling, dynamic routing, driver crowdsourcing, driver app, real-time tracking, tracing and more.

Gartner disclaimer

Gartner, Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling and Last-Mile Technologies, Oscar Sanchez Duran, Bart De Muynck, Carly West, 13 December 2021

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Visit www.getfareye.com for more information.

Logo -

CONTACT: Ms. Komal Puri, komal.puri@getfareye.com, +91 8010355150

2 uur geleden

CliniSys neemt HORIZON Lab Systems over en gaat de samenwerking met Sunquest Information Systems aan om een van 's werelds grootste organisaties

· Gecombineerde groep om door innovatie in diagnostiek en de technologie van informatievoorziening voor laboratoria betere resultaten voor de volksgezondheid mogelijk te maken

TUCSON, Arizona, 18 januari 2022 /PRNewswire/ -- CliniSys maakt de recente overname van HORIZON Lab Systems en de samenwerking met Sunquest Information Systems, onder de naam CliniSys aan. Door deze overname en de combinatie van Sunquest ontstaat een van 's werelds grootste organisaties die zich toelegt op diagnostiek en informatievoorziening voor laboratoria.

Ter verbetering van de volksgezondheid omarmt CliniSys een nieuwe visie van digitale diagnostiek en informatievoorziening voor laboratoria over het continuüm van zorg en gemeenschap. Met zijn geavanceerde, op de cloud gebaseerde en onovertroffen kennis en expertise van laboratoriumoplossingen op het gebied van milieu, waterkwaliteit, volksgezondheid, toxicologie en landbouw is HORIZON Lab Systems van cruciaal belang voor deze visie.

Het gezamenlijke personeelsbestand van CliniSys, Sunquest en HORIZON Lab Systems bestaat uit meer dan 1.300 werknemers, verdeeld over 12 verschillende landen, 19 verschillende culturen, 21 verschillende talen, dat over een onovertroffen, wereldwijde kennis van de complexe sector voor laboratoria en diagnostiek beschikt.

Voor CliniSys staan alle seinen op groen om de voordelen van transformatie naar de cloud te leveren en nieuwe technologieën toe te passen, zoals geavanceerde analyse, AI en machine learning, om laboranten te voorzien van betere mogelijkheden en hulpmiddelen voor diagnostiek om effectiever te werken en wereldwijd de volksgezondheid te verbeteren.

Wereldwijd bewaken en beschermen laboratoria de gezondheid over meerdere gezondheidsdeterminanten, van medische zorg, genetica, omgevingsinvloeden tot fysieke invloeden, en CliniSys heeft het bewezen vermogen om honderden miljoenen medische resultaten per maand te leveren om op pandemische schaal over de hele wereld bevolkingsgroepen te kunnen monitoren.

Michael Simpson, CEO van CliniSys, zei: "Volksgezondheid is een grote zorg voor alle regeringen en burgers. Met de geavanceerde, op cloud gebaseerde oplossingen van HORIZON en de onovertroffen kennis en expertise op het gebied van milieu, waterkwaliteitstesten, volksgezondheid, toxicologie en landbouw, kan CliniSys nu organisaties en overheden op alle niveaus en in verschillende sectoren van het ecosysteem van de volksgezondheid oplossingen bieden om op het niveau van bevolkingsgroepen de gezondheid te verbeteren."

Over CliniSys

CliniSys, met hoofdkantoren in Chertsey, Engeland en Tucson, Arizona, is een van de grootste leveranciers van informatiesystemen voor laboratoria, orderinvoer en resultaatconsultatie, en volksgezondheidsoplossingen voor ziektebewaking en uitbraakbeheer in het Verenigd Koninkrijk, Europa en de Verenigde Staten. Het bedrijf is in meer dan 3.000 laboratoria in 34 landen al 40 jaar succesvol gespecialiseerd in het leveren van oplossingen voor laboratoria en complexe en grootschalige vraagstukken ten aanzien van de volksgezondheid.

Onze gecombineerde en vakoverschrijdende expertise biedt klanten oplossingen ter ondersteuning van de werkwijzen in laboratoria op het gebied van klinische, histologische, moleculaire en genetica, inclusief orderbeheer, rapportage en levering van resultaten. Daarnaast bedienen we laboratoria op het gebied van milieutesten, waterkwaliteit, landbouw en toxicologie.

www.clinisys.com (VK & Europa)

www.sunquestinfo.com (Noord-Amerika)

www.horizonlims.com (HORIZON)

Contactpersoon van CliniSys voor de media:

Linden Gregory Metia Group +44 (0) 7525 926 435 linden.gregory@metia.com

2 uur geleden

Big Data Exchange (BDx) lanceert 360°View met gratis downloads om het beheer van de infrastructuur en het volgen van koolstofkrediet mogelijk te

Baanbrekend datacenter Agnostic Platform levert kritische duurzaamheidstracking en hybride monitoring van de omgeving

HONG KONG, 18 januari 2022 /PRNewswire/ -- Big Data Exchange (BDx), het belangrijkste datacentrum van Azië en de Stille Oceaan, leverancier van colocatie en hybride cloud-oplossingen, heeft vandaag de wereldwijde lancering van haar baanbrekende oplossing, 360°View*, aangekondigd. BDx-klanten hebben de afgelopen drie jaar het cloud-native 360°View-platform gebruikt om electriciteit- en milieugerelateerde analyses te verzamelen van verschillende datacenters verspreid in Azië. Met onmiddellijke ingang is de nieuwste versie beschikbaar als gratis download voor alle gebruikers op meerdere verticale locaties, dus ook voor niet-BDx-klanten, voor het beheren van hun energiezuinigheid en CO2-voetafdruk overal ter wereld. Deze huidige versie levert nu de koolstofgerelateerde wiskunde voor alle bouw-, datacentrumprogramma's, energieprogramma's of programma's voor duurzame bosbouw die verbinding maken met 360°View.

In een tijd waarin duurzaamheid urgent op de agenda staat, elimineert 360°View de complexiteit van CO2-accounting en het bijhouden koolstofkredieten of compensaties. De verschillende koolstofbeurzen en -instanties die koolstofkredieten en duurzame energiecertificaten (REC's) beheren, vertrouwen momenteel op externe consultants om krediet- en compenstatieclaims te valideren. Deze menselijke factor is omslachtig, duur en gevoelig voor belangenverstrengeling. Het zit ook vol fouten en dubbel tellen is een belangrijk probleem. Voor de producenten van broeikasgassen (GHG), die hebben toegezegd hun CO2-voetafdruk te verminderen en zich in te zetten voor CO2-neutrale of zelfs -negatieve doelstellingen, biedt 360°View een oplossing om de uitstoot van CO2 nauwkeurig te volgen en te meten, 24/7, 365 dagen per jaar, zonder menselijke interventie. Aan de achterkant kan 360°View digitaal applicaties indienen op traditionele CO2-beurzen of een vertrouwd knooppunt worden in een koolstof-token-blockchain.

"Van oudsher wordt 360°View gebruikt door datacenters en colocatie-gebruikers om hun energiegerelateerde efficiëntie, activagezondheid en hybride infrastructuurinventaris op een holistische manier te bewaken en te beheren", aldus Sujit Panda, CTO van BDx. "Deze nieuwe versie meet nu ook CUE (effectiviteit van het koolstofgebruik) om bedrijven te helpen met het rapporteren en ontvangen van koolstofkredieten. Deze revolutionaire functie betekent dat 360°View niet meer alleen een hulpmiddel is voor colocatie-klanten en datacenters, maar dat het ook gebruikt kan worden door residentiële en commerciële gebouwen, nutsbedrijven en programma's voor duurzame bosbouw. Als native green is duurzaamheid ingebed in het BDx-DNA en was het een natuurlijke keuze voor ons om de software wereldwijd gratis aan te bieden".

Met drie uitvoeringen, variërend van een gratis basisversie tot een uitgebreid plan op ondernemingsniveau, stelt de 360°View-ervaring gebruikers uit de colocatie- en duurzame energiesectoren in staat steeds meer uitgebreide functies te bereiken, waaronder het verbinden met koolstofregisters en koolstofkrediet-blockchains.

De belangrijkste functies van 360°View zijn:

-- Colocatie en totaal energiebeheer -- Een eenduidig fysieke beveiligingscentrum -- Geautomatiseerd en geïntegreerd workflowbeheer -- Prestaties van activa en levenscyclusbeheer -- Duurzaamheidstrackers, met inbegrip van nauwkeurige meting van PUE (efficiëntie van het energiegebruik), CUE (effectiviteit van het koolstofgebruik) en CoP (prestatiecoëfficiënt) -- Verbinding met koolstofregisters en koolstofkrediet-blockchains Bestaande gebruikers waarderen de mogelijkheden die 360°View hen biedt. Marcus Cheng, CEO van Acclivis Technologies & Solutions, zegt: "We zijn erg blij dat we de complete versie op onze rekken hebben geïnstalleerd in BDx's SIN1-faciliteit in Singapore. Onze facilitaire managers kunnen nu op afstand de prestaties van waar dan ook in de gaten houden".

Phil Martin, VP, netwerkinfrastructuur van EXA, zegt: "360°View is een uitstekend hulpmiddel voor datacenters dat helpt met standaardisatie, realtime capaciteitsbeheer en -rapportage, terwijl het proces voor onze ingenieurs wordt vereenvoudigd. De mogelijkheid om real-time te rapporteren over het traceren van stroomvoorsprong van PUE-verbeteringen biedt uitzonderlijke transparantie".

360°View krijgt nu al steeds meer aandacht van de leveranciers van hernieuwbare energie.

"Het enige wat we moeten doen, is verbinden met hun API's, en zij voeren de CO2-gerelateerde berekeningen voor ons uit", aldus John Cheung, CEO van Taiwan Cube Energy, een leverancier van hernieuwbare energie in Taiwan. "Het stelt ook CO2-registers of koolstof-token-blockchains in staat om onze koolstofkrediet- en compensatieclaims nauwkeurig en transparant te valideren".

Ga voor meer informatie over 360°View naar managed360view.com.

*360°View gebruikt modules onder licentie van Verdana.

Over Big Data Exchange (BDx) BDx is de belangrijkste datacentrum-, colocatie- en leverancier van hybride cloud-oplossingen in Azië en de Stille Oceaan. Onder leiding van een wereldwijd erkend team stelt BDx ondernemingen in staat om op te schalen op 's werelds meest invloedrijke markten. Met de ultramoderne faciliteiten van China, Hong Kong en Singapore gaat BDx verder dan alleen het leveren van ruimte en vermogen om volgende generatie oplossingen te leveren. BDx's inzet om duurzaamheid te vergroten heeft geleid tot samenwerking met leveranciers van hernieuwbare energie en het vormen van coalities om baanbrekende technologieën te ontwikkelen en de faciliteiten digitaal te transformeren. Het bedrijf breidt zijn aanwezigheid sterk uit naar opkomende regio 's om te voldoen aan de groeiende digitale eisen van hyperscalers, multinationals en financiële dienstverleners.

Ga voor meer informatie over deze toekomstgerichte organisatie naar bdxworld.com of volg BDx op LinkedIn, Twitter of YouTube.

Mediacontactpersoon: Jaymie Scotto & Associates (JSA) pr@jsa.net

Video - https://www.youtube.com/watch?v=uoL192HUIzg

Logo -

2 uur geleden

LIVISTO launches self-care platform for veterinarians HappyVetProject

BARCELONA, Spain, Jan. 18, 2022 /PRNewswire/ -- Aware of the need for proactive mental health self-management by veterinary professionals, HappyVetProject aims to provide a platform for practitioners with its website www.happyvetproject.org (@happyvetproject), a digital platform with a variety of content where veterinarians will find personalized self-care formulas to counteract the stress derived from their profession. Grouped in three categories: physical balance, emotional health, and proper nutrition.

HappyVetProject is a LIVISTO initiative (#AlongWithYou). LIVISTO is an international pharmaceutical company specializing in animal health products.

Veterinary medicine is one of the professions with the highest mental health threats. Problems such as anxiety, demotivation, burnout, compassion fatigue, departure from the profession, depression, and even suicide are some examples of mental health disorders in this sector. The warning signal came from North America and the UK several years ago, countries with good social support for these professionals, but with alarming figures in terms of mental health and overall happiness.

According to a study by the American Veterinary Medical Association (AVMA), carried out on 12,000 veterinarians in the U.S. from 1979 to 2015, veterinarians are 3.5 times more likely to commit suicide than the general population. Those professionals devoted to companion animals have an increased risk.

Working in animal health and welfare is a childhood dream come true for most vets. Still, as rewarding as it may seem to others, the daily routine of a veterinarian may become a physical, emotional, and mental challenge that is difficult to bear.

A key sector for public health

Veterinary preventive medicine programs are essential to avoid zoonotic diseases, i.e., diseases transmissible from animals to humans, such as rabies, intestinal parasites, tuberculosis, and all kinds of emerging viral diseases of animal origin. Therefore, this group of professionals is an essential part of the #OneHealth public health concept, which recognises the interdependence between human health, animal health and environmental protection policies and establishes the need for all three to work together.

HappyVetProject believes there is insufficient social recognition of the work of veterinary professionals. Coupled with very long working shifts, the frustration caused by labor agreements and salary ranges that fail to correspond to arduous training and qualifications. LIVISTO backed HappyVetProject aims to support this sector's employees.

Photo:

Logo:

CONTACT: Nina Brito: nina.brito@livisto.com, +34 673 30 42 27, Lorena Mana: lmana@ulled.com, +34 625 159 968

2 uur geleden