Insider en 4NG sluiten strategisch partnership

31-05-2021 11:30 | 1 jaar geleden

Dit is een origineel bericht van
Insider

Amsterdam, 31 mei 2021 - Growth Management Platform Insider en full-service digital agency 4NG sluiten een strategisch partnership om groei in Nederland te versnellen. Met Insider is 4NG in staat haar klanten gepersonaliseerde customer journeys aan te bieden, A/B-tests uit te voeren, sneller data te verkrijgen en gebruikers te converteren middels geïntegreerde functies zoals web push berichten, pop-ups, dynamische sticky bars en realtime berichten triggers.

"Onze uitgebreide personalisatie- en growth mogelijkheden versterkt online groei, creëert waarde voor consumenten en helpt eCommerce bedrijven belangrijke KPI’s zoals conversie ratio’s en gemiddelde orderwaarde door de gehele funnel te verbeteren met als doel een positieve ROI realiseren. Als full-service digital agency met een sterke focus op strategie, data, technologie en eCommerce hebben we in 4NG een perfecte partner gevonden. Wij zien een toenemende vraag naar individuele cross-channel oplossingen en kunnen samen met 4NG in deze vraag voorzien en tevens de groei van Insider in Nederland versnellen,” aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.

De focus van 4NG ligt op digitaal groeien en professionaliseren. Met een mix van expertises waaronder Growth Hacking, Conversion Rate Optimalisatie en Personalisatie, is een samenwerking tussen 4NG en Insider een zeer logische keuze.

“Wij zijn erg blij om Insider aan onze expertise toe te voegen waardoor 4NG een sterker full service kantoor wordt die zijn klanten op elke manier kan ondersteunen. Met Insider’s geavanceerde Al-gestuurde segmentatie- en personalisatie kunnen wij onze klanten meer bieden in het marketingproces. Daarnaast kan 4NG nu een volledige customer journey aanbieden waardoor wij onze klanten optimaal kunnen bedienen” aldus Bjorn Kellerman, Business Development Manager 4NG.

Over 4NG

4NG helpt bedrijven digitaal te groeien en verder te professionaliseren. Binnen gebieden als Design & Technology, Data & Performance en Strategy werkt 4NG voor klanten als WWF, LeasePlan, Buma Stemra en Talpa. 4NG is als groep ontstaan vanuit het in 2002 opgerichte 4net interactive. Naast 4net Interactive maken ook de labels Brainbrothers (sourcing) en Nextfields (strategie & performance) en nu dus ook PossibilIT (CRM & subscription commerce) Arlanet en Netvlies onderdeel uit van 4NG.

Meer informatie op www.4ng.nl/.

Over Insider

Insider’s Growth Management Platform (GMP) helpt digitale marketeers om groei door de funnel heen te stimuleren, van acquisitie tot activering, retentie en omzet. Door gebruik te maken van realtime voorspellende segmentatie op basis van kunstmatige intelligentie, stelt Insider's Growth Management Platform marketeers in staat om gepersonaliseerde journeys te leveren op het internet, het mobiele internet, mobiele apps en advertentiekanalen. GMP is gebouwd op een uniforme datalaag en is eenvoudig te implementeren en te gebruiken, zonder complexe integraties of afhankelijkheid van IT-teams. Insider vereenvoudigt het leven van digitale marketeers en helpt hen de groei van hun merken te stimuleren, zonder marketing verspilling.

Insider is onlangs opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs 2020 en werd de #1 leider op G2's Mobile Marketing Software Grid met een score van 4.6 / 5 op basis van 100% gebruikersrecensies, 17 kwartalen op rij. Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir werd door Crunchbase geselecteerd als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS. Meer dan 800 wereldwijde bedrijfsmerken vertrouwen Insider, waaronder grootmachten uit de industrie, zoals Singapore Airlines, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Hunkemöller, iBOOD, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.

Meer informatie op www.useinsider.com

PR-contactpersonen 4NG: Bjorn Kellerman Business Development Manager 4NG E-mail: Bjorn@4ng.nl Insider: Tamara de Lange Marketing Manager Insider Benelux E-mail: tamara.delange@useinsider.com
Insider
plaats:
Amsterdam
website:
https://www.useinsider.com

Andere persberichten van deze organisatie

Insider bereikt Unicorn status na een serie D investeringsronde van $ 121 miljoen

Insider heeft de status van unicorn bereikt. De status volgde na een serie D investeringsronde van $ 121 miljoen met een waardering van $ 1,22 miljard. Het B2B SaaS Platform is van plan € 45 miljoen te investeren in de Benelux en wil 50 banen creëren vóór 2025.

Hande Cilingir - Oprichter en CEO Insider

Hande Cilingir - Oprichter en CEO Insider

B2B SaaS Unicorn Insider helpt meer dan 1000 toonaangevende merken zoals A.S. Watson Group, Singapore Airlines, Samsung, IKEA, L'Oréal, MAC, Hunkemöller, OTTO, Toyota en Estée Lauder de digitale groei te versnellen door middel van eersteklas cross-channel klantervaringen.

Amsterdam, 8 maart 2022 — Insider, leider in gepersonaliseerde, cross-channel klantervaringen, heeft vandaag een Series D-ronde van $ 121 miljoen aangekondigd, geleid door QIA, met een waardering van $ 1,22 miljard. Andere investeerders die deelnemen aan de ronde zijn Sequoia Capital, Riverwood Capital, 212, Wamda Capital, Esas Private Equity en Endeavour Catalyst.

Verwacht wordt dat Insider de komende drie jaar € 45 miljoen zal investeren in de Benelux. Het extra kapitaal zal worden gebruikt om versnelde uitbreiding te realiseren, de kerntechnologie van het bedrijf te verbeteren en lokale verkoop- en marketinginvesteringen op te schalen. Insider heeft grootschalige, wereldwijde wervingsplannen en verwacht de komende drie jaar meer dan 50 banen te creëren. Hierbij legt het bedrijf de nadruk op het recruiten van vrouwelijke engineers om posities binnen R&D- en productontwikkeling te vervullen. 

In de afgelopen drie jaar is Insider exponentieel gegroeid in de Benelux, door samen te werken met enkele van de snelst groeiende e-commerce bedrijven in Nederland en België.

Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider: “In 2019 openden we onze Benelux-operatie. Tegenwoordig omvat het partnerportfolio van Insider Benelux toonaangevende merken zoals Hunkemöller, ICI PARIS XL, OTTO, iBOOD en Rivièra Maison. Met deze nieuwe kapitaalinjectie kunnen we de groei van ons klantenbestand in de Benelux opschalen, onze regionale teams in Nederland en België uitbreiden en ons platform toegankelijk maken voor een breder publiek.”

Lukas Jorissen, CMO bij iBOOD: “We werken sinds 2020 samen met Insider en hun platform is ongelooflijk. In de afgelopen jaren hebben we onze klantervaring met Insider's technologie drastisch kunnen verbeteren door indrukwekkende, gepersonaliseerde customer journeys voor onze klanten te creëren die een aanzienlijke impact hadden op de business van iBOOD. We kijken ernaar uit om de innovaties te ontdekken die deze nieuwe investeringsronde voor het platform zal brengen."

De consumenten van tegenwoordig hebben gemiddeld via zes of meer digitale kanalen contact met merken. Marketeers worden continu uitgedaagd om met klanten in contact te komen via hun voorkeurskanalen op het juiste moment op de juiste plaats. Het AI-aangedreven platform van Insider brengt de meest uitgebreide personalisatiemogelijkheden samen met opkomende berichtendiensten zoals WhatsApp, Facebook, RCS en SMS. Insider’s technologie brengt alle offline- en online data samen in een uniform platform waarmee zakelijke marketeers:

● klantprofielen via verschillende kanalen en systemen koppelen om zo interesses en contactvoorkeuren te achterhalen

● toekomstig gedrag voorspellen met een AI-aangedreven intentie-engine, zoals welke klantsegmenten waarschijnlijk zullen converteren, kopen en churnen

● geïndividualiseerde, geoptimaliseerde ervaringen orkestreren en leveren aan klanten

De integratie van Insider neemt enkele minuten in beslag in plaats van maanden, waardoor marketeers minder afhankelijk zijn van interne IT-teams. Het platform stelt digitale marketeers in staat om groei via verschillende kanalen en in de hele funnel te stimuleren, van acquisitie tot activering, omzet en retentie (AARR), en heeft daarmee invloed op ROI-statistieken zoals conversieratio, CAC, LTV en gemiddelde bestelwaarde.

Met deze financiële mijlpaal wordt Insider één van de weinige door vrouwen geleide SaaS-unicorns ter wereld. Het bedrijf heeft een consistente, snelle groei bereikt en is volgens Crunchbase één van de top 9 B2B SaaS-unicorns wereldwijd: de vijfde grootste B2B SaaS-unicorn in de VS, de vierde in Europa, de tweede in Azië en de eerste in Latijns-Amerika.

“We hebben de afgelopen drie jaar een uitzonderlijke ontwikkeling doorgemaakt, waarbij we 3x groei hebben gerealiseerd. In dezelfde periode groeide ons wereldwijde team met 300% en ook ons klantenbestand blijft groeien", aldus oprichter en CEO Hande Cilingir. “Na onze succesvolle uitbreiding in Azië, Europa en LATAM zullen we dit momentum op de Amerikaanse markt voortzetten. We zijn software partner van toonaangevende wereldwijde merken zoals Samsung, GAP, MAC en Santander. Momenteel zijn we zeer gefocust om Insider naar andere markten te brengen en de nummer één keuze te worden voor elke marketeer op deze planeet.”

Mansoor bin Ebrahim Al-Mahmoud, CEO van QIA, zei: “QIA is voortdurend op zoek naar innovators, zowel in de MENA-regio als wereldwijd, in lijn met onze toenemende focus op techniek. Insider onderscheidt zich duidelijk in het ecosysteem van marketing technologie en de sterk gepersonaliseerde resultaten kunnen waarde bieden aan zowel het publiek als het bedrijf.”

Het Insider-platform wordt gebruikt door marketing teams van meer dan 1.000 wereldwijde bedrijfsmerken, waaronder industriële grootmachten zoals Samsung, GAP, Santander, Vodafone, IKEA, MAC, Virgin, Toyota, Singapore Airlines, Madeira Madeira, Marks & Spencer, BBVA en Estée Lauder. Met lokale teams in 28 landen, zorgt Insider voor diepe lokalisatie en ondersteuning voor klanten.

Insider is opgericht in 2012 door Hande Cilingir (CEO), Serhat Soyuerel (Chief Revenue Officer), Arda Koterin (Chief Customer Officer), Sinan Toktay (CTO), Okan Yedibela (VP Engineering) en Muharrem Derinkök (Chief Product Officer). Het Insider team heeft meer dan 700 leden van 41 verschillende nationaliteiten in 28 landen wereldwijd. Insider is een door vrouwen geleide organisatie waarbij 60% van de topmanagers in het bedrijf, waaronder de CEO, CMO, CFO en CHRO, vrouwen zijn.

Hande Cilingir werd door Crunchbase geselecteerd als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS. Het marktleidende martech-platform wordt vertrouwd door een derde van de Fortune Global 500 en de helft van de Dow Jones Global Titans 50. Insider werd uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave voor Cross-Channel Campaign Management 2021 en Gartner Magic Quadrant voor Personalisatie Engines 2021. Het bedrijf is 20 opeenvolgende kwartalen uitgeroepen tot #1 leider in G2's Mobile Marketing Software en Personalisatie Grids met een beoordeling van 4,6/5.

Quotes investeerders:

Pieter Kemps, Principal Sequoia Capital

“Wat we bij Sequoia zien, is dat bedrijven die hun klanten verrassen, degenen zijn die winnen. En dat is precies wat Insider doet: next-level individualisering gebruiken om merken te helpen hun klanten blij te maken. En dit is zonder twijfel de toekomst van CX.”

Joe De Pinho, directeur van Riverwood Capital

“De lat voor concurrentie is de afgelopen vijf jaar in SaaS over de hele linie hoger gelegd. Insider onderscheidt zich in vele opzichten. Hande is een uitzonderlijk leider en gesteund door haar mede-oprichters en teams, bouwt ze een softwarebedrijf van wereldklasse met mogelijkheden die verder gaan dan die van velen in de Valley. Zij hebben een andere mentaliteit: één die grenzen doorbreekt en wat voor velen onmogelijk lijkt, een mogelijkheid maakt.”

Over Insider

Insider, één platform voor geïndividualiseerde, cross-channel-ervaringen, stelt enterprise-marketeers in staat om klantgegevens via kanalen en systemen te verbinden, hun toekomstig gedrag te voorspellen met een AI-intentie-engine en klantervaringen te individualiseren. Marketeers gebruiken het Insider-platform om ervaringen te leveren via kanalen zoals web, app, web push, e-mail, sms en berichten-apps (WhatsApp, Facebook Messenger, RCS).

Insider is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave for Cross-Channel Campaign Management 2021 en Gartner Magic Quadrant voor personalisatie-engines 2021. Het bedrijf is uitgeroepen tot #1 leider in G2's Mobile Marketing Software en Personalisatie Grids met een beoordeling van 4,6/5 gedurende 20 opeenvolgende kwartalen. CrunchBase heeft onlangs Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir gerangschikt als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS.

Een derde van de Fortune Global 500-bedrijven en topmerken in de detailhandel, auto-industrie en reis-industrie gebruikt Insider om AI-ondersteunde gepersonaliseerde ervaringen te leveren die de verwachtingen van de klant overtreffen. Insider wordt vertrouwd door meer dan 1.000 wereldwijde bedrijven, waaronder Singapore Samsung, GAP, Santander, Vodafone, IKEA, MAC, Virgin, Toyota, Singapore Airlines, Madeira Madeira, Marks & Spencer, BBVA en Estée Lauder.

Over QIA

Qatar Investment Authority (“QIA”) is het vermogensfonds van de staat Qatar. QIA is in 2005 opgericht om de staats reserves te investeren en te beheren. QIA is één van de grootste en meest actieve staatsinvesteringsfondsen ter wereld. QIA belegt in een breed scala aan activaklassen en regio's, evenals in samenwerking met toonaangevende instellingen over de hele wereld om een ​​wereldwijde en gediversifieerde beleggingsportefeuille op te bouwen met een langetermijnperspectief die duurzame rendementen kan opleveren en kan bijdragen aan de welvaart van de staat Qatar. Contact: media@qia.qa

Over Riverwood

Riverwood Capital investeert in snelgroeiende bedrijven in de technologie- en technologie sectoren. Riverwood biedt een unieke combinatie van operationeel, strategisch, technologisch en financieel inzicht aan portfolio bedrijven die doorgaans groeikapitaal en expertise nodig hebben om op wereldwijde basis te schalen. Het bedrijf wil investeren in gevestigde bedrijven met een bewezen technologie en bedrijfsmodel, en de juiste pasvorm in termen van cultuur en waarden. Riverwood heeft kantoren in Menlo Park, CA; New York, NY; São Paulo, Brazil; and Miami, FL.

Over Sequoia Capital

Sequoia helpt oprichters onderscheidende bedrijven op te bouwen, van idee tot IPO en verder. Sequoia is actief in Zuidoost-Azië en India, waar we actief samenwerken met oprichters van een breed scala aan bedrijven, in verschillende categorieën, waaronder BYJU's, Carousell, Druva, GO-JEK, OYO Rooms, Tokopedia, Truecaller, Zilingo, Zomato en meer.

Sequoia spoort oprichters aan om de grenzen van wat mogelijk is te verleggen. Door samen te werken met Sequoia profiteren startups van 48 jaar kennis en geleerde lessen door al vroeg te werken met bedrijven als Airbnb, Alibaba, Apple, Dropbox, Google, LinkedIn en Stripe.

Vanaf het begin waren non-profitorganisaties de ruggengraat van onze LP-basis, wat betekent dat de prestaties van de oprichters een belangrijk verschil maken. Het grootste deel van onze winst wordt teruggegeven aan goede doelen, zoals de Ford Foundation, Mayo Clinic en MIT. Ga voor meer informatie over het werk van Sequoia in India en Zuidoost-Azië naar sequoiacap.com/india

Over Wamda

Wamda versnelt ondernemerschap ecosystemen in de Mena-regio door zich aan te sluiten bij Wamda's sector-onafhankelijke investeringsvehikel, gericht op samenwerking met snel groeiende technologie of technology-enabled startups, evenals het toonaangevende kennisplatform dat geïntegreerde programma's biedt, waaronder thought leadership en onderzoek, gemeenschapsontwikkeling, Wamda's fellowship-programma Wamda X, evenals bedrijfs- en overheids adviesdiensten aan de verschillende belanghebbenden van het Mena startup-ecosysteem.

Over Endeavour Catalyst

Endeavour Catalyst is een innovatief, rules-based co-investeringsvehikel waarmee Endeavour investeert in zijn portfolio bedrijven. Endeavour Catalyst, gelanceerd in 2012, heeft meer dan $250M+ opgehaald in drie fondsen en tot nu toe 230+ investeringen gedaan in 30 verschillende landen. Investeringen omvatten Globant (NYSE:GLOB) en Rappi (gewaardeerd op $ 3,5 miljard +) in Latijns-Amerika, Yemeksepeti.com (overgenomen Delivery Hero $ 589 miljoen, 2015) en Peak Games (overgenomen Zynga $ 1,8 miljard, 2020) in Turkije, RUMA (acq'd Go-JEK, 2017) in Indonesië, en FIGS (acq'd, 2017) in de VS.

Insider founders  Insider founders

5 maanden geleden

Pizza Hut België verbetert klantervaringen met Insider's personalisatie oplossing

Pizza Hut België kiest voor Insider om onsite customer journeys te verbeteren en A/B-tests uit te voeren voor een optimale gebruikerservaring.

Antwerpen, 1 december 2021 - Pizza Hut België kiest Insider om te helpen haar doel te bereiken: het leveren van gepersonaliseerde en meer relevante onsite-ervaringen aan klanten en het verbeteren van de engagement en omzet terwijl Pizza Hut België herstelt van de impact van de pandemie.

Insider, één platform voor geïndividualiseerde cross-channel-ervaringen, wordt vertrouwd door meer dan 1000 wereldwijde enterprise-merken, waaronder industriële grootmachten zoals Singapore Airlines, Unilever, Santander, Media Markt, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, Burger King, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.

De samenwerking maakt deel uit van het langetermijndoel van Pizza Hut België om betere onsite-ervaringen te bieden en door middel van A/B testen en experimenten de best presterende inhoud te identificeren. Pizza Hut België en Insider zijn deze samenwerking onlangs gestart en dit heeft al geleid tot een aanzienlijke stijging van de gemiddelde bestelwaarde, conversieratio’s en ROI. Deze resultaten zijn bereikt met Insider's productsuite van push notificaties, intensieve A/B-tests en onsite personalisatie. Pizza Hut België heeft tijdens de eerste maand van de samenwerking de gemiddelde conversieratio met 1,34% verhoogd door middel van onsite personalisatie scenario’s. Door het laatst gekochte product bovenaan de pizza pagina's te plaatsen, realiseerde Pizza Hut België een conversieratio van 13,39%. Daarnaast heeft Pizza Hut België een subscriber base verzameld van 100.000 users die bereikt kunnen worden met push notificaties. Middels deze push notificaties, realiseerde ze een conversieratio van 17,22%..

“Omdat Insider Pizza Hut in meer dan 11 landen over de hele wereld heeft geholpen om geweldige resultaten te behalen, hebben we besloten ook in gesprek te gaan met Insider voor de Belgische markt. Insider gaf ons de snelste “Time to Value” en het gebruik van het platform is zeer intuïtief. Insider stelt ons in staat om ideeën snel te testen, uit te voeren en alleen scenario's te implementeren waarvan bewezen is dat ze waarde toevoegen aan onze native omgeving. Ook zijn we nu in staat om onze verkoop te verhogen van bepaalde producten die we in bepaalde periodes willen promoten. We zijn overtuigd van de samenwerking met Insider en zien nu al geweldige resultaten uit onze campagnes”, zegt Bart Van Dyck, E-Commerce Manager voor Pizza Hut, België.

Door deze samenwerking zal Insider Pizza Hut België voorzien van alle strategische mogelijkheden die nodig zijn om de algehele onsite customer journeys te optimaliseren. Belangrijke optimalisatie functies zoals A/B-testen, onsite personalisatie en Web Push zijn direct beschikbaar voor Pizza Hut om te bepalen hoe de beste online ervaringen gecreëerd kunnen worden voor klanten. 

“Met Insider kan Pizza Hut België gepersonaliseerde scenario's testen. Ons volledige scala aan engagement verhogende functionaliteiten zal hun groeistrategieën versterken, waarde toevoegen voor hun klanten en hen helpen hun ROI te laten groeien. Ik ben enthousiast om Pizza Hut België als partner te verwelkomen", zegt Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.

Over Pizza Hut België

Goed verankerd in de Belgische economie groepeert Pizza Hut bijna 98 verkooppunten in België, waarvan de meesten beheerd worden onder franchise. Het bedrijf heeft meer dan 1500 werknemers. Het is een organisatie die invulling geeft aan alle trends in consumptie. Pizza Hut is naast marktleider in België, tevens het enige landelijke netwerk dat actief is in verschillende takken van de horeca: dine-in, home delivery en takeaway. De locaties van Pizza Hut bevinden zich voornamelijk in Antwerpen en Brussel, maar je vindt Pizza Hut ook in Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Limburg, Namen, Luik, Henegouwen, Vlaams-Brabant en Waals-Brabant. 

Over Insider

Insider, één platform voor geïndividualiseerde, cross-channel ervaringen, stelt enterprise marketeers in staat om klantgegevens via kanalen en systemen te verbinden, hun toekomstig gedrag te voorspellen met een AI-intent engine en klantervaringen te individualiseren. Marketeers gebruiken het Insider-platform om ervaringen te leveren via kanalen zoals Web, App, Web Push, Email, SMS, en Messaging Apps (WhatsApp, Facebook Messenger, RCS). 

Insider is uitgeroepen tot leider in het Gartner Magic Quadrant voor personalisatie-engines 2021 en The Forrester Wave for Cross-Channel Campaign Management 2021. Het bedrijf is uitgeroepen tot de nummer 1 leider in G2's Mobile Marketing Software en Personalisatie Grids, met een beoordeling van 4,6/5 en 100% gebaseerd op gebruikersrecensies, in 18 opeenvolgende kwartalen. CrunchBase heeft onlangs de mede-oprichter en CEO van Insider, Hande Cilingir, gerangschikt als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS.

Veel van de meest prestigieuze Fortune 500-bedrijven en onder andere topmerken in de detailhandel, auto-industrie en reisindustrie gebruiken Insider om AI-ondersteunde gepersonaliseerde ervaringen te bieden die de verwachtingen van de klant overtreffen. Insider wordt vertrouwd door meer dan 1.000 wereldwijde bedrijven, waaronder Singapore Airlines, Virgin, Toyota, New Balance, IKEA, Samsung, Newsweek, MediaMarkt, Nissan, AVIS, Marks & Spencer, Allianz, Santander, BBVA, Pizza Hut, Avon, en CNN.

8 maanden geleden

RESHAPE powered by Insider kondigt "A Conversation with President Barack Obama" aan

RESHAPE, 's werelds grootste virtuele leiderschap en ervaring summit, mogelijk gemaakt door Insider, zal een gemeenschap van meer dan 10.000 mensen samenbrengen om gesprekken te starten over het opbouwen van wederkerigheid tussen consumenten en merken en het herschrijven van de ‘experience code’.

Insider, een toonaangevend SaaS-bedrijf dat cross-channel, geïndividualiseerde ervaringen realiteit maakt voor B2C-merken, organiseert RESHAPE, een tweedaagse wereldwijde virtuele summit op 15-16 september 2021.

President Barack Obama zal op 15 september samen met de mede-oprichter en CEO van Insider, Hande Cilingir, een live fireside chat bijwonen. Reserveer je plek hier: https://reshapesummit.com/

Deze summit zal een platform bieden aan 100+ A-sprekers, waaronder Sir Martin Sorrell, Executive Chairman van S4 Capital, Gillian Tans, Chairwoman van Booking.com, Jitse Groen, CEO van Just Eat Takeaway, Carolina Garcia, Global Digitalization Manager van IKEA, Mazen Mroueh, Head of Digital Media van FrieslandCampina, Deepak Subramanian, VP Homecare van Unilever en Gijs van Engelen, Chief Digital Officer van Hunkemöller.

RESHAPE organiseert 60+ bijzondere sessies verdeeld over 4 podia over leiderschap, klantervaring, digitale transformatie, duurzaamheid en diversiteit en inclusie.

“RESHAPE zal een van de grootste en meest invloedrijke leiderschap gemeenschappen samenbrengen op een van de grootste, meest gedurfde en meest out-of-the-box conferenties met 100+ top C-level leiders en sprekers. In een op ervaring en betekenis gebaseerde economie moeten we als leiders van elkaar leren en ons richten op het opbouwen van wederkerigheid tussen consumenten en hun merken om vooruit te komen. Dit is de kans om levensechte transformatie verhalen met elkaar te delen terwijl we leren navigeren door paradigmaverschuivingen in klantervaring, leiderschap, duurzaamheid en diversiteit en inclusie - niet alleen met ons verstand, maar ook met ons hart. Er is geen andere iconische leider die het idee van RESHAPE beter vertegenwoordigt dan president Barack Obama en ik kijk uit naar een ongefilterd en inzichtelijk gesprek over het leiden van de verandering die verder gaat dan de titels”, aldus Hande Cilingir, medeoprichter en CEO van Insider.

Lees meer over RESHAPE en reserveer je plek hier: https://reshapesummit.com/

Over Insider

Insider, een platform voor geïndividualiseerde, cross-channel-ervaringen, stelt enterprise-marketeers in staat om klantgegevens via diverse kanalen en systemen te verbinden, hun gedrag te voorspellen met een AI-intentie-engine en geïndividualiseerde klantervaringen te orkestreren. Marketeers gebruiken het Insider-platform om ervaringen te leveren via kanalen zoals Web, App, Web Push, Email, SMS, Messaging Apps (WhatsApp, Facebook Messenger, RCS), Ads, en meer.

Onlangs is Insider erkend als leider in het Gartner Magic Quadrant voor personalisatie-engines en in het Summer'21-rapport van G2. Het bedrijf werd ook erkend op The Forrester Wave for Cross-Channel Campaign Management 2021. CrunchBase rangschikte onlangs Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS.

 

1 jaar geleden

Rivièra Maison kiest voor Insider om eCommerce groei te versnellen

Rivièra Maison, een internationaal woon- en interieurmerk, werkt samen met Insider om de onsite klantervaring te optimaliseren en belangrijke engagement metrics door de gehele funnel te verbeteren.

Amsterdam, 15 februari 2021 - Rivièra Maison, een iconisch internationaal woon- en interieurmerk, kondigt een samenwerking aan met Insider, 's werelds meest toonaangevende Growth Management Platform. Sterke onsite personalisatie, geoptimaliseerde- en relevante klantervaringen voor elk digitaal contactmoment zijn de fundering van een langetermijnstrategie voor digitale transformatie.

In samenwerking met Insider biedt Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaringen die ze gewend zijn in de winkel. Insider's eenvoudige integratie, complementair productaanbod en de ervaren digital growth consultants, maken dat Insider’s Growth Management Platform (GMP) de juiste keuze is om de ambitieuze digitale doelen van het merk te bereiken. 

"Insider's Growth Management Platform stelt Rivièra Maison in staat om snel gepersonaliseerde scenario's te testen. Ons volledige scala aan personalisatie- en growth mogelijkheden versterkt online groei, creëert waarde voor consumenten en helpt Riviera Maison om belangrijke KPI’s door de gehele funnel te verbeteren met als doel een positieve ROI realiseren. Ik zie een mooie toekomst tegemoet betreft het personaliseren van de customer journeys van Riviera Maison,” aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.

Rivièra Maison zal haar online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie, en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag. 

Insider's Growth Management Platform helpt Rivièra Maison haar eCommerce doelen te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Hierbij wordt door middel van uitvoerige A/B tests, inzet van predictive segmentatie en cart abandonment campagnes waarde gecreëerd voor klanten in elke fase van het aankoopproces.

Door gebruik te maken van de personalisatie functies van Insider, zoals ‘recent bekeken items’, heeft Rivièra Maison inmiddels een stijging van 1.6% in hun conversieratio en een stijging van 15.7% in de gemiddelde bestelwaarde (AOV) bereikt.

“Met dank aan Insider hebben we veel out-of-the-box scenario's kunnen testen die eenvoudig in te richten zijn en al snel tot conversieverbeteringen hebben geleid. De intelligentie in de software is van toegevoegde waarde voor ons platform en daarmee kunnen we accurater en effectiever personaliseren. In de toekomst zullen we nog meer scenario's gaan testen om onze klant zo de juiste propositie op het juiste moment te laten zien. Insider begrijpt onze doelstellingen en is daarmee een hele fijne samenwerkingspartner.” Sophie Hendriks, eCommerce Manager, Rivièra Maison.

Over Rivièra Maison

Rivièra Maison is ontstaan aan de Amsterdamse Overtoom; op 1 maart 1948 openden Jacques en Dini Teunissen hier een bloemenwinkel. In 1985 wordt hun zoon Henk Teunissen eigenaar, het merk groeit snel met nieuwe winkels in Nederland. Tegenwoordig is Rivièra Maison uitgegroeid tot een internationaal interieurmerk met verkooppunten wereldwijd. 

Exclusiviteit, sfeer en service zijn hun kernwaarden. De continu wisselende collecties zijn eigentijds, verrassend en geven het warme gevoel thuis te zijn, waar je ook bent. Thuis is waar je jezelf kunt zijn.

De exclusieve collecties van Rivièra Maison zijn gemaakt met oog voor detail met materiaal wat 'leeft' en bijdragen aan de unieke uitstraling van hun meubels en accessoires.

Over Insider

Insider is onlangs opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs 2020 en werd de #1 leider op G2Crowd's Mobile Marketing Software Grid met een score van 4.7 / 5 op basis van 100% gebruikersrecensies, 16 kwartalen op rij. Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir werd door Crunchbase geselecteerd als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS. Meer dan 800 wereldwijde bedrijfsmerken vertrouwen Insider, waaronder grootmachten uit de industrie, zoals UNIQLO, Singapore Airlines, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Hunkemöller, iBOOD, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.

1 jaar geleden

Insider en Upthrust bundelen hun krachten om Growth Marketing in de Benelux te versnellen

Insider (https://bit.ly/2Yd26RG), 's werelds eerste geïntegreerde Growth Management Platform (GMP), en Upthrust (https://bit.ly/3qSDrhF), een toonaangevende Europees growth office, kondigden aan dat ze een strategisch partnerschap zijn aangegaan. Upthrust zal gebruik maken van Insider's Growth Management Platform en technologie om hun vijf-stappen groeikader, cross-channel binnen alle verticals in te zetten.

Insider's geavanceerde AI-gestuurde segmentatie- en personalisatie strategieën stellen Upthrust in staat het marketingproces te verbeteren en growth trajecten te versterken.

Het doel van Upthrust is om een ​​uniforme aanpak te bieden voor het leveren van top- en bottom line eCommerce groei aan haar klanten in de Europese markt. Het model dat door Upthrust wordt gevolgd, richt zich op de belangrijkste eCommerce-metrics van toonaangevende eCommerce-merken om hun groei over de volledige funnel te optimaliseren met Upthrust’s vijf-stappen growth model.

Door de samenwerking met Insider kan Upthrust gepersonaliseerde customer journeys aanbieden,  A/B-tests uitvoeren, snellere inzichten verkrijgen en gebruikers converteren middels geïntegreerde functies zoals web push, pop-ups, dynamische sticky bars en realtime message triggers.

“We hebben besloten om met Insider samen te werken vanwege hun Growth Management Platform dat onze partners in staat stelt uitvoerig te testen, uplift-analyses uit te voeren en statistische inzichten geeft. Er zijn weinig andere tools die zo'n breed scala aan functies bieden. We zijn er trots op dit strategisch partnership met Insider te hebben, omdat ze waarmaken wat ze beloven. Door met Insider samen te werken, hebben we een ondernemend partnership en een relatie gerealiseerd die wederzijdse waarde toevoegt”, aldus Dennis De Cat, Managing Partner van Upthrust.

Samen zullen Upthrust en Insider zich richten op de ontwikkeling van de Belgische eCommerce-markt, door inzichten uit hun gezamenlijke lessen te delen.

Het partnership werd gestart met een gezamenlijk project voor Torfs, de bekendste schoenenretailer in Vlaanderen, waar met meer dan 80 personalisatie campagnes een hoge incrementele omzetstijging werd gegenereerd via meerdere scenario's en kanalen met stijgingspercentages tot wel 15%.

"Met Upthrust hebben we een strategische partner gevonden die zeer complementair is aan Insider. Upthrust’s growth model en sterke reputatie gecombineerd met onze technologie voor growth management, zullen de groei van onze klanten in de Belgische regio versnellen”, aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux van Insider.

Insider's Growth Management Platform ondersteunt de groeistrategieën van Upthrust met de allernieuwste technologie en biedt experimentatie en personalisatie mogelijkheden om directe impact  te realiseren voor klanten. We menen een positieve invloed te hebben op de ROI voor klanten en verticale markten die onze platforms overlappen", voegt Bas toe.

2 jaar geleden

Luxe parfummerk ICI Paris XL personaliseert online winkelervaringen

ICI PARIS XL, het Europese merk op het gebied van parfum, schoonheidsverzorging en make-up, onderdeel van de AS WATSON Group, zet in op online personalisatie in een poging om meer relevante en persoonlijke online-ervaringen te bieden aan individuele gebruikers.

Segmentatie van gebruikers

Insider stelt de marketing teams van ICI PARIS XL in staat om op maat gemaakte, meer relevante en zinvolle customer journeys in te richten door middel van microsegmentatie van gebruikers. Dat moet zorgen voor een verhoging van de gemiddelde bestelwaarde en optimalisatie van de conversie. Insider's Growth Management Platform ondersteunt al meer dan 600 wereldwijde merken, waaronder UNIQLO, Philips, Decathlon, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Estée Lauder, Adidas , Levi's, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Marks & Spencer, Avon, Nissan, BBVA, IKEA en CNN.

We willen personalisatie bieden die gericht is op onze klanten op microniveau, waarbij we het beste van AI en moderne technologie gebruiken in onze marketingstrategie. Insider biedt een uniek en eenvoudig te integreren platform dat geen extra IT-afhankelijkheid vereist. Het platform heeft kant-en-klare templates die specifiek zijn voor de cosmetica-industrie, zoals ‘social proof’, wat ons heeft geholpen om een grotere betrokkenheid bij onze website te bereiken”, vertelt Harold Simonart, Ecommerce Manager Benelux bij ICI PARIS XL.

Stijging van de gemiddelde bestelwaarde

Samen met Insider heeft het marketingteam van ICI PARIS XL al een stijging van 36% bereikt in de gemiddelde bestelwaarde en een aanzienlijke verbetering van de CR (conversion rate) door gebruik te maken van krachtige overlays. Een goed voorbeeld daarvan zijn de zogenaamde ‘Exit Intent On-site Messages’, die moeten voorkomen dat gebruikers vertrekken tijdens het bezoek aan de site en het daadwerkelijke bestelproces. ICI PARIS XL zal blijven ontwikkelen aan het leveren van geïndividualiseerde on-site consumenten ervaringen met behulp van Insider's AI-gestuurde microsegmentatie van gebruikersprofielen. Beide teams kijken ook naar CRM-integratie mogelijkheden om de conversie en de gemiddelde bestelwaarde verder te optimaliseren.

Gepersonaliseerde trajecten

Insider’s Growth Management Platform (GMP) helpt marketeers om groei in de funnel te realiseren, van acquisitie tot activering, retentie en omzet. De geavanceerde microsegmentatie mogelijkheden stellen marketeers in staat om gepersonaliseerde trajecten te leveren voor internet, mobiel internet, mobiele apps en advertentiekanalen. Insider gaat nog een stap verder en zorgt dat het platform eenvoudig te implementeren en te gebruiken is, waardoor complexe integraties en afhankelijkheid van IT-teams overbodig Amsterdamwordt. Dat resulteert in meer efficiëntie en geen marketing verspilling.

2 jaar geleden