Topmerk Elleure breidt uit met haarverzorging en styling

27-05-2022 14:36 | 1 maand geleden Binnenland

Dit is een origineel bericht van
Elleure

Het zeer gewilde en professionele merk Elleure heeft het assortiment uitgebreid. Naast de kwalitief sterke, maar eenvoudige basis van 62 vegan haarkleuringen, biedt Elleure nu ook vegan haarverzorging en styling aan.

Het assortiment van Elleure is gericht op de kapper van nu. Deze kapper houdt van een kwalitatieve uitstraling en een toegankelijke prijsstelling. Is creatief en trots om met dit prachtige merk klanten te behandelen.

Parabenen, siliconen en sulfaten zijn een ‘no go’ in 2022 en behoren uiteraard niet tot de ingrediëntenlijst. Natuurlijk is het hele assortiment 100% vegan*.

Om het helemaal af te toppen, heeft het team van Elleure met zorg voor de beste en meest voedende ingrediënten gekozen. Zo is het haar optimaal beschermd, goed verzorgd en ruikt het heerlijk.

Ook de prijzen zijn toegankelijk

Waar Elleure voor staat is om zo toegankelijk mogelijk bij de professional én de eindgebruiker terecht te komen. Daar is ook rekening mee gehouden bij het ontwikkelen van de haarverzorging en styling. Elleure blijft dus kwalitatief sterk voor een betaalbare prijs en daardoor voor iedereen toegankelijk.

Verzorg en style elk haartype

Zoals je van Elleure gewend bent, kun je met het basis assortiment elk haartype verzorgen en stylen. Met name de olie en de textuur droogshampoo zijn echte musthaves!

Van beschadigd tot gekleurd haar, met de haarverzorging en styling van Elleure bescherm je het haar en de kleur optimaal! Door het mooie design en de trendy pastel gekleurde verpakkingen ben je gelijk overtuigd om deze producten op een prominente plek in je salon én in je badkamer neer te zetten.

Niet te missen bij jou in de salon

Een musthave is de Elleure Modeler Olie! Hierin zit het unieke Meadowfoam olie (ook terug te vinden is in de Teinture kleurlijn). Dit zorgt dat het haar een hydratatiekick krijgt. Dankzij de UV-filter wordt het haar langere tijd beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf.

Nog niet bekend met Elleure? Dan wil je dit ook weten!

De vegan haarkleuringslijn Elleure Teinture bestaat uit 62 kleuren, oxydanten in 5 percentages en een serum voor optimaal kleurbehoud.

De oplichtende en stuifvrije lijn Clarifier* bestaat uit een basis blondeerpoeder en blond plex.

· Basis blondeerpoeder: ontkleurt het haar gemakkelijk en licht op tot 8 niveaus.

· Blond Plex: licht het haar tot 10 niveaus op en is verrijkt met plex. Dankzij de voedende kracht van polyamino suiker condensaat is de beschadiging die normaal bij oplichting plaatsvindt beperkt. Gehydrolyseerde keratine zorgt ervoor dat de aantasting van de haarschubben wordt verminderd.

Over Elleure Elleure gelooft in een toegankelijke wereld waar creativiteit eenvoudig is. Daarom is er geen verplichte aanschaf van het volledige assortiment, de kapper kiest zelf wat hij of zij aan wil schaffen! Bestel snel en gemakkelijk een prachtig product voor een aantrekkelijke prijs. Stap snel en gemakkelijk over. Het merk biedt interessant geprijsde proef- en startpakketten, zodat er extra voordelig kennis gemaakt kan worden met Elleure.
Elleure
plaats:
Amersfoort
website:
https://www.elleure.nl/

Andere persberichten van deze organisatie

Marktleider Kapperskorting.com wordt Haibu

Marktleider Kapperskorting.com wordt Haibu

Hair & beauty platform ondersteunt kappers in zware coronatijd

GROENLO/BORCULO, 19 januari 2021 – Nederlands grootste hair & beauty groothandel Kapperskorting.com heet vanaf 19 januari Haibu, een samensmelting van de woorden hair & beauty. De nieuwe naam past beter bij het bredere aanbod en de nieuwe missie van de webshop en sluit beter aan bij zijn Duitse webshop Haibu.de en zijn Haibu Experience Center in Amersfoort.

Kapperskorting.com is nu Haibu

Kapperskorting.com begon enkele jaren geleden al met het stapje voor stapje doorvoeren van de naamsverandering. Behalve kappersproducten verkoopt de webshop ook duizenden beautyproducten, zowel aan zakelijke als particuliere klanten. Dat wilde de groothandel meer terug laten komen in de naam. Vandaar dat de Duitse webshop al Haibu.de heet en de fysieke winkel in Amersfoort in 2017 onder de naam Haibu Experience Center werd geopend. Ook het magazine voor klanten heet Haibu. ,,We wilden de naam Kapperskorting.com al eerder veranderen, maar uit onderzoek bleek dat het een sterk merk was in de branche. Dat we het nu toch doen komt omdat de nieuwe naam beter aansluit bij de wensen van onze leveranciers en klanten”, zegt CEO Kayo Klein Obbink van Kapperskorting.com/Haibu.

Kapperskorting.com verkoopt niet alleen 15.000 verschillende kappers- en beautyproducten, waarvan in totaal 300.000 producten op voorraad. Als platform voor hair- en beautytrends helpt het zijn klanten met trends, blogs en tutorials. Om professionals verder te ontzorgen is Haibu met externe kassasoftware-leveranciers bezig een software koppeling voor kapsalons te ontwikkelen, zodat ze makkelijker vanuit hun kassaprogramma kunnen bestellen. Daarnaast biedt het platform andere diensten zoals same-day-delivery, zevendaagse klantenservice en achteraf betalen.

,,Voor onze klanten verandert er helemaal niets. Voor hen blijft Haibu dezelfde vertrouwde webshop, met dezelfde producten, dezelfde service en dezelfde scherpe prijzen. Maar als platform zijn we breder geworden. We bieden ook trainingen aan. We blijven nog steeds focussen op de professional, maar verkopen ook aan consumenten. Daarom dekt de nieuwe naam de lading beter”, aldus Klein Obbink.

Tijdens de corona-lockdowns en sluitingen probeert de groothandel zijn klanten zoveel mogelijk te steunen. Uit recent onderzoek van Coiffure Media Group en Aimy salonsoftware onder 572 kappers blijkt dat hun omzet gemiddeld met 24% is gedaald, dat 84% van de ondernemers de steunpakketten zoals de NOW-regeling onvoldoende vindt en dat 64% twijfelt of ze financieel het hoofd boven water kunnen houden. Bij Haibu kunnen kappers, maar ook visagistes en andere professionals, alle producten bestellen en pas achteraf na 45 dagen betalen. ,,Als ze dan weer open mogen kunnen ze eerst aan het werk en geld verdienen”, legt Klein Obbink uit. ,,Ook bieden we in coronatijd een stuk of dertig online trainingen en tutorials aan over nieuwe technieken of kleurgebruik. Zo kunnen ze bezig blijven, aangezien ze tijdens de lockdown helaas geen klanten mogen knippen.”

Kapperskorting.com is nu Haibu

 

5 maanden geleden

Bijna driekwart van Nederland vindt dat kapsalons weer open kunnen

Bijna driekwart van Nederland vindt dat kapsalons weer open kunnen

In opdracht van groothandel Kapperskorting.com heeft marktonderzoeksbureau Motivaction uitgezocht wat Nederlanders vinden van de huidige coronamaatregelingen richting de kappersbranche en hoe ze tegenover een heropening staan. Bijna driekwart (69%) is van mening dat met aangepaste maatregelen de kapsalons weer open kunnen en verwacht dat de verspreiding van het coronavirus hierdoor niet verder zal toenemen. De helft van de Nederlanders (49%) vindt het vervelend dat de kapsalons gesloten zijn maar de meeste Nederlanders wachten op dit moment tot de kapsalons weer opengaan (59%), in plaats van zelf te gaan knippen en kleuren of toch een kapper te bezoeken terwijl dit niet is toegestaan.

Consument gaat liever eerst weer naar de kapper dan naar café of restaurant

Van de beroepsgroepen die nu gesloten zijn, in verband met de maatregelen rondom het coronavirus, ziet de consument de kapper zo snel mogelijk weer open gaan (38%), kort gevolgd door de horeca (32%), maar ver voor op bijvoorbeeld de sportscholen (16%), de bioscoop (5%), het theater (4%) en de kermis (2%).

Iets meer dan de helft van de Nederlanders is het wel eens met het besluit dat de kappers tot 20 mei gesloten zijn (52%). Een reden die veel wordt genoemd waarom kappers niet open kunnen gaan, is de 1,5 meter afstand die kappers niet aan kunnen houden. De helft van de Nederlanders ziet daarentegen best mogelijkheden met aangepaste maatregelen, zodat de kappers wél weer openen kunnen.

Hygiëne maatregelen zijn het belangrijkst

Het dragen van handschoenen, een wegwerpschort en een mondkapje, wordt door de grootste groep als de belangrijkste maatregel beschouwd (63%). Gevolgd door de anderhalve meter afstand tussen klanten in de kapsalon (39%).

Onder andere de brancheorganisatie van kappers ANKO heeft veel gelobbyd voor het heropenen van de kappersbranche. Hiervoor is een protocol opgesteld, waar diverse hygiëne maatregelen in staan. In omringende landen zijn kapsalons weer geopend; Denemarken is reeds open en Duitsland gaat vanaf 4 mei weer open.

Kapperskorting.com ziet de vraag stijgen van kappers die op zoek zijn naar hygiëne producten zoals mondkapjes en handschoenen, om voorbereid te zijn op een opening.

Nederlanders willen graag de vaste kapper weer bezoeken

De helft van de Nederlanders (49%) verwacht dat het kabinet zal besluiten dat de kappers na 20 mei hun deuren weer mogen openen. Bijna driekwart van de Nederlanders geeft aan dan ook de eigen kapper weer te zullen bezoeken (69%). Het heropenen van kapsalons voorkomt volgens 41% van de Nederlanders bovendien dat familie en kennissen (niet-gezinsleden) bij mensen thuis gaan knippen. Daarnaast is het openen van kapsalons verstandig omdat dit illegaal knippen voorkomt (48%).

Over het onderzoek

Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van Kapperskorting.com. Het onderzoek is online uitgevoerd onder 930 Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 75 jaar, representatief voor Nederland, op 29 april en 30 april 2020. Motivaction is lid van de MOA en maakt deel uit van de Research Keurmerkgroep.

2 jaar geleden

Bijna driekwart van Nederland vindt dat kapsalons weer open kunnen

Bijna driekwart van Nederland vindt dat kapsalons weer open kunnen

In opdracht van groothandel Kapperskorting.com heeft marktonderzoeksbureau Motivaction uitgezocht wat Nederlanders vinden van de huidige coronamaatregelingen richting de kappersbranche en hoe ze tegenover een heropening staan. Bijna driekwart (69%) is van mening dat met aangepaste maatregelen de kapsalons weer open kunnen en verwacht dat de verspreiding van het coronavirus hierdoor niet verder zal toenemen. De helft van de Nederlanders (49%) vindt het vervelend dat de kapsalons gesloten zijn maar de meeste Nederlanders wachten op dit moment tot de kapsalons weer opengaan (59%), in plaats van zelf te gaan knippen en kleuren of toch een kapper te bezoeken terwijl dit niet is toegestaan.

Consument gaat liever eerst weer naar de kapper dan naar café of restaurant

Van de beroepsgroepen die nu gesloten zijn, in verband met de maatregelen rondom het coronavirus, ziet de consument de kapper zo snel mogelijk weer open gaan (38%), kort gevolgd door de horeca (32%), maar ver voor op bijvoorbeeld de sportscholen (16%), de bioscoop (5%), het theater (4%) en de kermis (2%).

Iets meer dan de helft van de Nederlanders is het wel eens met het besluit dat de kappers tot 20 mei gesloten zijn (52%). Een reden die veel wordt genoemd waarom kappers niet open kunnen gaan, is de 1,5 meter afstand die kappers niet aan kunnen houden. De helft van de Nederlanders ziet daarentegen best mogelijkheden met aangepaste maatregelen, zodat de kappers wél weer openen kunnen.

Hygiëne maatregelen zijn het belangrijkst

Het dragen van handschoenen, een wegwerpschort en een mondkapje, wordt door de grootste groep als de belangrijkste maatregel beschouwd (63%). Gevolgd door de anderhalve meter afstand tussen klanten in de kapsalon (39%).

Onder andere de brancheorganisatie van kappers ANKO heeft veel gelobbyd voor het heropenen van de kappersbranche. Hiervoor is een protocol opgesteld, waar diverse hygiëne maatregelen in staan. In omringende landen zijn kapsalons weer geopend; Denemarken is reeds open en Duitsland gaat vanaf 4 mei weer open.

Kapperskorting.com ziet de vraag stijgen van kappers die op zoek zijn naar hygiëne producten zoals mondkapjes en handschoenen, om voorbereid te zijn op een opening.

Nederlanders willen graag de vaste kapper weer bezoeken

De helft van de Nederlanders (49%) verwacht dat het kabinet zal besluiten dat de kappers na 20 mei hun deuren weer mogen openen. Bijna driekwart van de Nederlanders geeft aan dan ook de eigen kapper weer te zullen bezoeken (69%). Het heropenen van kapsalons voorkomt volgens 41% van de Nederlanders bovendien dat familie en kennissen (niet-gezinsleden) bij mensen thuis gaan knippen. Daarnaast is het openen van kapsalons verstandig omdat dit illegaal knippen voorkomt (48%).

Over het onderzoek

Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van Kapperskorting.com. Het onderzoek is online uitgevoerd onder 930 Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 75 jaar, representatief voor Nederland, op 29 april en 30 april 2020. Motivaction is lid van de MOA en maakt deel uit van de Research Keurmerkgroep.

2 jaar geleden

Kapperskorting.com lanceert eerste platform hair- en beautytrends

Marktleider Kapperskorting.com lanceert eerste webshop met platform voor hair- en beautytrends

Nederlands grootste hair & beauty groothandel Kapperskorting.com heeft een vernieuwde webshop gelanceerd waarop kappers nog sneller en gemakkelijker kunnen bestellen. Het is meteen de eerste webshop in de branche met een online platform over hair- en beautytrends.

Daardoor blijven kappers en andere klanten altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste trends, producten en ontwikkelingen. Aangezien de meeste online bestellingen tegenwoordig gedaan worden via de smartphone, is de nieuwe website volledig gericht op mobiel.

De nieuwe webshop is geheel gerestyled en volledig toekomstgericht. Zo wil Kapperkorting.com de online beleving van klanten optimaliseren. In de nieuwe omgeving:

  • Kunnen ze alles makkelijk op hun mobiel uitvoeren.
  • Kunnen ze gemakkelijk zoeken dankzij aangevulde filteropties.
  • Weten ze zeker dat ze het juiste product bestellen omdat alle details nog overzichtelijker zijn weergegeven. Dit scheelt tijd (retourneren) en ongemak bij de wasbak.
  • In de vernieuwde Mijn account-omgeving kunnen ze gemakkelijk hun bestellingen inzien en opnieuw bestellen.

Nieuwe inspirerende huisstijl gericht op professionals

Naast de optimalisatie van de gebruiksvriendelijkheid, heeft Kapperskorting.com deze kans aangegrepen om ook de huisstijl aan te scherpen. Het is van groot belang in het kappersvak om trends te volgen en geïnspireerd te raken. Daarom heeft de groothandel voor kappers dit als uitgangspunt gebruikt voor een inspirerende en trendy webshop, gericht op de toekomst. Kapperskorting.com zet daarbij volledig in op visualiteit.

Groothandel Kapperskorting.com voorloper in de kappersbranche

Kappers zijn constant in de weer met hun klant, waardoor het snel en gemakkelijk bestellen van hun favoriete producten van groot belang is. Zo is een razendsnelle bezorging relevant. Marktleider Kapperskorting.com biedt als eerste groothandel in de kappersbranche aan om producten die voor 23:59 uur besteld worden, de volgende dag te bezorgen. Het bedrijf investeert constant in het optimaliseren en verbeteren van zijn service. Het vernieuwen van de webshop is een logische volgende stap daarin. Overigens zijn de prijzen nog steeds messcherp, precies zoals de klanten gewend zijn.

Over Kapperskorting.com

Kapperskorting.com is dé groothandel in kappers- en beautyproducten voor Nederland en België. Met een assortiment van 15.000 unieke producten en 200.000 producten op voorraad van 150 verschillende merken zoals Goldwell, L’Oréal, Schwarzkopf, Wella en Make-up Studio. Met scherpe prijzen, inspirerende blogs en uitstekende professionele klantenservice uit het kappersvak.                                   

2 jaar geleden

Kappers sneller bevoorraad door Kapperskorting.com

Eerste groothandel met Same Day Delivery en bestellen tot 23:59 uur

 

GROENLO - De grootste Nederlandse online hair & beauty groothandel Kapperskorting.com gaat kappers nog sneller bevoorraden.

 

Het bedrijf heeft als eerste in de branche Same Day Delivery ingevoerd, waarbij producten die voor 11.00 uur zijn besteld nog dezelfde dag worden geleverd. Daarnaast is de tijd tot wanneer kappers ’s avonds bestellingen kunnen plaatsen verlengd van 22.00 tot 23.59 uur. Die bestellingen worden de volgende dag thuis of in de salon bezorgd.

Voordelen

Het verruimen van de besteltijd heeft voor kappers verschillende voordelen. Zij zijn vaak de hele dag in de weer met klanten, terwijl ze hun hair- en beautyproduct soms snel nodig hebben. Met het toevoegen van deze extra dienst aan de huidige snelle levering speelt Kapperskorting.com in op de trend dat zijn klanten steeds later op de dag bestellen.

Same Day Delivery

Voor kappers die het product nog sneller nodig hebben dan verwacht is het voortaan mogelijk om producten dezelfde dag te bestellen en te ontvangen. Wie voor 11:00 uur bestelt ontvangt die bestelling diezelfde dag nog.

Kapperskorting.com merkt dat er steeds vaker klanten zijn die last-minute toch nog producten nodig hebben. Door middel van Same Day Delivery kan de online groothandel in die behoefte voorzien.

Deze service wordt aangeboden via Trunkrs. Klanten die meer willen weten over de verzendvoorwaarden, kunnen terecht op www.kapperskorting.com/verzending.

Over Kapperskorting.com

Kapperskorting.com is dé online groothandel in kappers- en beautyproducten voor Nederland en België. Met een assortiment van ruim 15.000 unieke producten en 200.000 producten van 150 verschillende merken op voorraad. Onder meer merken als Goldwell, L’Oréal, Schwarzkopf, Wella en Make-up Studio. Met scherpe prijzen, inspirerende blogs en een uitstekende professionele klantenservice met mensen uit het kappersvak, waarbij het sinds kort ook mogelijk is om 7 dagen per week telefonisch te bestellen.

3 jaar geleden

Nieuw bij Kapperskorting.com, telefonisch bestellen!

grootste hair- & beauty groothandel Kapperskorting.com heeft een nieuwe besteloptie toegevoegd. Naast online, is het sinds kort nu ook mogelijk om als zakelijke (PRO) klant bij Kapperskorting.com telefonisch een bestelling te plaatsen. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat 63% van alle kappers telefonisch hun bestellingen plaatst.

Voordelen telefonisch bestellen

Het voordeel van een zakelijke telefonische bestelling bij Kapperskorting.com, is dat je 7 dagen in de week gemakkelijk je producten door kan geven aan de professionals van Kapperskorting.com.

Heb je een vraag over trends, bijpassende producten en acties? Kom er snel achter met een simpel belletje. Spar met de professional bij de klantenservice van Kapperskorting.com. De klantenservice bestaat namelijk volledig uit professionals uit het kappersvak en is jouw online accountmanager.

Neem contact met op met de klantenservice via 0545 – 721091. De klantenservice van Kapperskorting.com is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 22:00, zaterdag van 13:00 tot 17:00 en op zondag van 13:00 tot 22:00. 

Kapperskorting.com - wij zijn er voor jou!

Over Kapperskorting.com

Kapperskorting.com is dé grootste groothandel in hair- & beautyproducten voor Nederland en België. Met een assortiment van 15.000 unieke producten. 200.000 producten op voorraad van 150 verschillende merken. Met Goldwell, L’Oréal, Schwarzkopf, Wella en Make-up Studio. Met scherpe prijzen, inspirerende blogs en uitstekende professionele klantenservice uit het kappersvak.

3 jaar geleden